Mätt

Som efterrätt till Lessingarna började jag igår på Shantaram, som jag köpte på Pocketshop Arlanda på väg tillbaka från lapphelvetet och den verkar väldigt lovande! Och tjock.

Faktum är att jag är så mätt av mitt läsande att jag knappt orkar ta till mig nya boktips. Lessingarna har gett mig mycket tankemat och Shantaram är iaf nästan tusen sidor att älska sig igenom, så jag har ju läsning att göra.

Jag har fått flera jätteintressanta boktips på ickeanglosaxiska böcker här i bloggen och i läsandet av andra bokbloggar stöter jag ideligen på titlar som verkar intressanta. Ingen av dessa har ens kommit in i bokboken. Och annars skriver jag upp intressanta titlar direkt, för att inte glömma dem, men nu orkar jag verkligen inte Jag är för mätt!

Dagens i-landsproblem, verkligen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback