Först en bok..

...sen en disktrasa, sen en tändare och idag en tablettask!

Jag pratar förstås om marknadsföringen för Amberville. Jag börjar känna igen de bruna papperspåsarna som emellanåt trillar ner på hallmattan och klämmer nyfiket på dem för att se vad det nu är för pryl med Ambervillecitat som pr-byrån har skickat ut. Och idag var det alltså en tablettask. Innehållet är lakritsaktigt o rätt gott. Men vem är hon på bilden? Sådär hade jag inte föreställt mig någon av karaktärerna, faktiskt..

(Och jag gör dem ju förstås till viljes och skriver ännu ett blogginlägg om Amberville. Intressant marknadsföringsstrategi det där, som
En annan sida kallar gerillamarknadsföring).

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag fick en tändare igen. Skumt.

Postat av: Lise

Aha, en till som alltså fått en tablettask idag :) Men jag har fått två tändare - och ingen disktrasa :P

2007-09-15 @ 01:10:23
URL: http://liseliv.blogspot.com
Postat av: Camilla

Sara och Lise: jag har hittills "bara" fått en av varje sort..jag undrar om de slår tärning om vem som ska få två av vad. Och vad som kommer härnäst: ett mjukdjur?

2007-09-16 @ 15:14:50
URL: http://camillasboklada.blogg.se/
Postat av: Johanna/bokidioten

åh, ett mjukdjur vore kul! Men sen vid närmare eftertanke, är jag inte säker på att jag vill ha ett sånt mjukdjur hemma... Jag är uppe i en disktrasa, två tändare och en tablettask ;)

2007-09-16 @ 19:39:52
URL: http://www.bokidioten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback