Så mycket läsning, så lite tid!

I födelsedagspresent fick jag Doris Lessings "Martha Quest" som påbörjades igår på väg ut till julklappsshopping (jag önskade att bussen aldrig skulle komma fram!), hem från bibblan följde "Säg det inte till någon" (om unga flickors slaveri i Magdalenatvätterierna på Irland), "Mina första nittio år "(biografi om väldigt spännande människa) och "Tätt intill dagarna" av Mustafa Can. På sängbordet låg redan Couplands "Microslavar" och "Dores Bibel" av Torgny Lindgren.

Min bokbok fortsätter dessutom att fyllas på av intressanta titlar som jag genast vill kasta mig över.

Mitt i vintermörkret orkar jag ju knappt med min egen vardag, när ska jag hinna läsa allt det här? Hur gör ni? När får ni tid/tar ni er tid att läsa?

(Och det här kvalificerar nog in som dagens i-landsproblem ;)

Kommentarer
Postat av: AnnCharlott

Jo det kan nog kvalificera sig som i-landsproblem men ett problem icke att förakta :) Jag läser innan jag somnar, men problemet är att jag oftast är så trött då att det inte blir så många sidor. Däremot har jag kommit på att det går utmärkt att läsa framför tv:n och då behöver jag inte känna mig så associal som jag skulle gjort om jag drog mig undan till något annat rum för att läsa.

Postat av: Silvio Berlusconi

Ha-ha-ha-ha vet du hur boken slutar?

Det är butlern som är mördaren!

Ah-HA_HA:HA

2007-12-17 @ 15:50:13
Postat av: camilla svarar

AnnCharlott: jag ska testa att läsa framför tv:n, så får vi se vad det ger. Tack för tips :)

Silvio: eh, va?

2007-12-17 @ 16:52:48
URL: http://camillasboklada.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback