Författare på tv

Erika på Böcker med mera tipsar om Internationell författarscens samtal med författare inför publik i Kulturhuset i Stockholm . Förutom att hon länkar till vårens program, så tipsar hon om att Kulturhuset i samarbete med Kunskapskanalen ska visa utvalda författarsamtal på tv! Perfekt för en annan som inte kan hoppa iväg till el Stockholmo bara sådär!

Jag tänkte försöka fånga samtalen med Sarah Waters, Jenny Diski och Mircea Cãrtãrescu (hur uttalar man det namnet?) och kanske några till.

Programmen för tvsändningarna hittar ni här!

Kommentarer
Postat av: Johanna/bokidioten

Tack för tipset! Jag blir sugen på om jag skulle försöka lyssna på Jenny Diski - men tänk om jag inte gillar henne i verkligheten?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback