The soundtrack of my thesis

Blev lite inspirerad av Girl Afraid som oxå har plitat uppsats här på sista tiden och här kommer min uppsats lilla soundtrack. Vet inte riktigt om uppsatsen skulle vara direkt stolt över att förknippas med nedanstående oerhörda blandning av stilar och låtar. Men den här blandningen har ivf funkat att plita och tänka till.

-Elektricitetsvisan, Tage Danielsson
-Ban Marriage, The Hidden Cameras
-Sheena is a punkrocker, Shebang,
-Tuesday Morning, The Pogues,
-The only gay eskimo, Tenacious D
-Vintersaga, Jerry Williams
-Sofia dansar go-go, Stefan Rudén
-She's a lady, Tom Jones
-Good riddance, The Undertones
-Autobahn, Kraftwerk
-otaliga låtar gjorda av ett band bestående av piloter i amerikanska flygvapnet vars namn jag har glömt...

Well...blandat var ordet...hm, harkel :)

Så ibland måste jag skråla med och ibland upp och dansa en stund :)

Tar danssuget över, så slänger jag på lite ska på högsta volym och glömmer omvärlden för en stund.

Har precis fått min titel godkänd och skickat in den till kursadministratören och på torsdag är det deadline! Det närmar sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback