42

Det har mest blivit eget författande den senaste tiden, mellan det att jag jobbar extra mycket på ett jobb, slutar på andra och börjar på ett tredje (lite coolt är det att ha flera jobb :D). Skrivandet handlar förstås om min D-uppsats. Sociologi är lixom läsandet passion och nu på sistone har även uppsatsen fått en släng av passion -äntligen börjar skrivandet släppa! Min ursprunliga tanke tycks hålla och vilken kick är inte det för självförtroendet!

Och jag har på egen hand författat 42 (fyrtiotvå) sidor!

Och ja, det här skriver jag bara för att jag vill tala om det för resten av världen :)

Kommentarer
Postat av: Johanna/bokidioten

Visst är det häpnadsväckande när man får flyt i skrivandet och börjar skapa text! Få saker tycker jag är så underbart. Det är de stunderna jag lever för som forskare.

Postat av: camilla

Aldrig har det känts så skönt när skrivandet släpper som nu :)

2007-04-25 @ 10:50:19
URL: http://camillasboklada.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback