Boklada eller boklåda?

Jag hade först tänkt att det här skulle bli "Camillas boklÅda", men en boklada är inte dumt, faktiskt. En lada väggarna täckta av böcker, en stege så att man når till de översta hyllorna och i mitten jordens läsplats med mjuka öronlappsfåtöljer, varma plädar och lampor med gröna skärmar. Någon sorts förfriskningar bör oxå serveras, som te eller varm choklad, eller rödvin och choklad, allt efter humör eller väder ute...

Ja, jag har en tendens att romantisera. Kring böcker, hösten och fingervantar. Och te. Gärna i kombination.

Boklåda eller boklada. Tja, välj själva.



Kommentarer
Postat av: Johanna (bokidioten)

Kul att du vill länka till mig! Jag ser fram emot att följa din blogg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback