Nu äntligen: Thumbthing

Äntligen!

Idag hittade jag äntligen
Thumbthing på Akademibokhandeln! Som jag har letat! Hem fick den följa och nu inviger jag den i Mustafa Cans "Tätt intill dagarna". Mucho praktisk liten sak som mina tummar kommer att uppskatta -ingen mera bokuppspretarkramp i tummarna här inte!

Och jo, Johanna (som i min efterlysning frågade hur praktisk den är iom att man ju ändå vänder sidor rätt ofta) den är helt klart användbar och inte alls så i vägen som jag trodde när det ska vändas blad. Än har jag dock inte riktigt hittat balansen så att jag kan hålla boken med en hand, utan har den andra handen lite som stöd (enhandsfattning =mitt mål). Icke desto mindre är plastplutten ändå praktisk.

39 riksdaler på Akademibokhandeln, tips tips :)

Har ni testat Thumbthing? Hur funkar den för er?

Kommentarer
Postat av: Johanna/bokidioten

åh, nu blir jag sugen...! Jag kanske behöver en liten julklapp till mig själv också.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback