Efter söndag

Jag kör hårt med att belöna mig när jag har gjort bra saker: som att jag får en chokladboll när jag har skrivit uppsats en hel dag: en muffins till fikat för att jag har ringt den där besvärliga kunden, eller ett besök på bibblan för att jag har vikt ihop all tvätt.

Ibland får jag vara lite kreativ när jag redan har hittat belöningen. Därför ska jag jobba extra på söndag. Och sen belöna mig med ett besök på Muffinscompaniet och denna: 
 

      
(Eller så kan man säga att jag har hittat en snygg tröja som jag är för snål att köpa mig bara sådär, så därför jobbar jag extra och köper den sen. OCH får fika på Muffinscompaniet på köpet! Bra va ;) )

Bilderna kommer från Bokhoras webshop, tröjmodellen heter Ronja.

Kommentarer
Postat av: Johanna/bokidioten

Vad smart! Sitter och funderar på vad jag ska belöna mig själv med. Skicka iväg den där mega-beställningen till ad libris, kanske?

Postat av: Camilla svarar

Johanna: det är lite trevligt att tänka ut belöningar oxå, att se att det ibland inte behövs så mycket. Men att det andra gånger behövs lite mer ;)

2008-01-29 @ 20:46:10
URL: http://camillasboklada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback