Om Bra Saker och Spännande Saker

Nu är den beställd: bokhoretröjan jag blev så förälskad i att jag jobbade extra! (Jag har bara inte kommit mig för att lägga beställningen tidigare, men nu som liten belöning för dagen, så!). Jag hoppas lite på att lördagar och söndagar inte är helgdagar i Tyskland, så att tröjan kommer hem till mig snaaaart, jag vill ju ha den nuu ;) Helst skulle en DHL-snubbe få knacka på dörren direkt efter att jag klickat "bekräfta beställning".

Annars går dagarna just nu ut på att leva långsamt, därav det sparsamma bloggandet. Energin går åt till att ta sig upp på morgnarna och få vardagen att fungera. Och jag omges visst av människor som lånar ut snöret till sin(a) ballong(er) när min inte riktigt orka lyfta mig. Bästaste C och bästaste S har bjudit på chokladtårta, iransk (?) sång, filmsällskap och svärfamiljen har erbjudit sovutrymme och telefontid x2. Och så kom bästaste bästaste syster och höll mig sällskap ett par dagar, bara sådär. Bästaste bästaste ni, jag är så tacksam för att ni finns!

Och vill ni, så får ni hålla en tumme för mig på tisdag, 26/2, klockan 14. Jag talar om sen om det hjälpte. Och förstås vad det gällde. Spännande saker är på gång...

Kommentarer
Postat av: Johanna/bokidioten

tummar kommer från mig och för vad det är värt, du får gärna låna lite snöre från mig!

Postat av: Hermia

Förstås hoppas jag att dina ballongsnören håller. Men för säkerhets skull får du Kristina Lugns ord

"Min julklapp till dig är att om du faller
ska medmänniskorna glädjas åt att ta emot dig."

//Hermia

2008-02-23 @ 10:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback