Det näst bästa...

Näst efter att köpa böcker, nya men framförallt begagnade, så är det bästa jag vet att få hämta reserverade böcker på bibblan. Länge länge har jag suktat efter Åsa Linderborgs "Mig äger ingen" och idag äntligen är den "min". I en hel vecka får jag äga den, innan den ska vidarebefordras till någon annan lycklig som fortfarande har den oläst.

Jag har allvarliga fördomar om den här boken, så mina förväntningar är rätt höga. Jag hoppas hinna sänka dem innan jag sätter mig på bussen hem ikväll och slår upp den. För jag vill så gärna att den ska vara bra.

Ååh, den ligger här bredvid mig och bara vill bli läst, det ser jag på den. Synd att vi har så jääädrans mycket att göra idag... suck..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback