Jag behöver ett stjärnfall!

På Adlibris kan man maila sina egenhändigt ihopknåpade önsklistor till nära och kära, så att de köper rätt böcker. Tips tips!

Min önskelista ser (än så länge) ut såhär:

*Tillsammans är man mindre ensam av Anna Gavalda. Stod och höll i den på Bokia häromdagen, men baksidestexten tilltalade mig inte alls, så jag ställde tillbaka den. Vad jag ångrar det!
*Allt av Martina Lowden. Jag har egentligen ingen uppfattning om vad boken handlar om, men den verkar helt fängslande. Så den måste vi prova. När den kommer ut, vill säga...
*Morden i Oxford av Guillermo Martinez. En deckare av en författare jag inte vet något om. En säljande baksidestext kan göra mycket.
*De ovanliga 2: Där friheten är viktigare än tryggheten  av Åke Mokvist. Läste "De ovanliga", alltså första delen, hittade jag på av en slump på bibblan hemhemma, när jag egentligen bara skulle tvärgå in och lämna tillbaka några böcker. Jag blev sittande tills jag hade läst ut den och några år senare när den kom på bokrean, så fick den förstås följa med hem. Såklart är jag nyfiken på uppföljaren.
*Dannyboy och kärleken av Daniel Åberg. Jag känner en Daniel Åberg. Som nog inte är författare. Men det fick mig iaf att läsa om den här boken och, ja, jag vill bara ha den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback